Online foglalási rendszer: értékesíts többet, kényelmesebben!

☰ Tartalomjegyzék

Mi az online foglalási rendszer?

Az online foglalási rendszer egy olyan felület, amelyen keresztül az Ügyfeleid kényelmesen és gyorsan foglalhatnak időpontokat a kínált szolgáltatásaidra.

A rendszer könnyen integrálható a honlapodba, és automatizálja a foglalási folyamatot, így megkönnyíti a munkát mind a vállalkozásod, mind az ügyfeleid számára. Szolgáltatói weboldalak készítése során gyakran felmerül egy online foglalási rendszer beépítésének az ötlete is.

Miben tud segíteni az online időpontfoglaló rendszer?

Egy online időpontfoglaló rendszer bevezetésének az egyik legfontosabb előnye, hogy az Ügyfeleid egyszerűen és gyorsan foglalhatnak időpontot, nem kell telefonálni, e-maileket váltani. Mivel a folyamat gyors és egyszerű, ezért a foglalásaid száma nőhet a segítségével. A rendszer átlátható, könnyedén nyomon követheted, hogy mikor van szabad időpontod és mikor vagy foglalt. Ez nem csupán a munkád szervezését könnyíti meg, de tűpontos, személyre szabott szolgáltatást biztosíthatsz Ügyfeleidnek.

Időpontfoglaló rendszer tulajdonságai

Az online időpontfoglaló rendszer rengeteg időt takaríthat meg Neked, és minimalizálja az adminisztrációs hibákból eredő félreértéseket. Menedzselhetsz több kollégát vagy alkalmazottat is, ha nem egyszemélyes szolgáltató vagy.

Bérelt vagy saját rendszer?

A bérelt időpontfoglaló rendszer előnye, hogy nem kell a rendszer infrastruktúrájával foglalkoznod, saját honlap sem szükséges hozzá, hiszen a bérelt platformon keresztül történik az egész foglalási és menedzselési folyamat. A havi vagy éves díjak az igényelt szolgáltatásoktól függenek (pl. alkalmazottak, naptárak száma, havi foglalási limit, online fizetést vagy SMS értesítéseket szeretnél-e kérni). A teljesen testre szabható csomagok ára magasabb mint az alapcsomagok ára.

A saját rendszer előnye, hogy nem függsz egyetlen külső szolgálatótól sem, és a rendszer testreszabhatósága 100%-os. Kompromisszumok nélkül lehet a brandedre szabni a foglalási rendszer arculatát, egyedi mezőket és funkciókat hozzáadni, és egyéb (pl. API) integrációkat kezelni. Az árazás általában egyszeri összeget jelent.

Az általam használt időpontfoglaló rendszer tulajdonságai

Teljes szabadság

A foglalási űrlapok bármilyen egyedi adatmezőt tartalmazhatnak, és a felhasználói felület 100%-ban a brandedre szabható. Nincsen limitálva a naptárak, kollégák, vagy az ügyfelek száma. Korlátok nélkül használhatod a rendszert, egy egyszeri befektetésért cserébe.

Könnyű kezelhetőség

A teljes foglalási folyamat intuitív, nincsenek akadályozó tényezők. A felhasználói és adminisztrációs felület egyaránt átlátható, és gondosan megtervezett.

Különböző jogosultsági szintek beállításával egy nagyobb szervezet foglalásait is magabiztosan tudod kezelni, akár több menedzser hozzáadásával.

Automatizált értesítések

A teljes foglalási folyamat során lehetőséged van e-mail vagy SMS értesítéseket beállítanod, így az Ügyfeleid a foglalási folyamat minden mozzanatával tisztában lehetnek. Az események előtt az általad beállított idővel automatikus emlékeztetőket küldhetsz e-mailen vagy SMS-ben. Az e-mailek és SMS-ek tartalmát természetesen szabadon beállíthatod.

Google és Outlook naptár szinkronizáció

Könnyen szinkronizálhatod Google vagy Outlook naptáradat a foglalási rendszerrel. Minden új foglalás  azonnal megjelenik a naptáradban, és ha egy szabadon foglalható időpontodra más programot szerveznél (pl. egy családi eseményt), akkor a foglalási rendszer automatikusan eltávolítja azt az időintervallumot a szabad időpontjaid közül.

Google Meet és Zoom integráció

Ha engedélyezed, akkor az Ügyfeleid virtuális találkozókra vagy online eseményekre is foglalhatnak időpontot. A foglalás köthető online fizetéshez is, így pl. egy tanácsadási szolgáltatást tudsz úgy értékesíteni, hogy a foglalás csak a fizetés után kerül véglegesítésre.

Online fizetési lehetőség

Az alábbi online fizetési módokat választhatják az Ügyfeleid: bankkártya, PayPal, Google Pay és Apple Pay. Ha nem tudnak azonnal fizetni, mert pl. nincsen náluk a bankkártyájuk, akkor lehetővé teszi a rendszer fizetési link kiküldését emailen. Így később kényelmesen tudják teljesíteni a tranzakciót. Ez az okos funkció csökkenti a kosárelhagyások számát.

Szolgáltatás csomagok

Több szolgáltatás egyesítésével létrehozhatsz csomagokat, melyekre az általad megadott kedvezményeket automatikusan kiszámolja a rendszer. Ügyfeleid örülni fognak a kedvezménynek, és az átlagos kosárértéked is növekedni fog. 

Kuponok

Kínálj egyedi kedvezménykódokat Ügyfeleidnek, amelyeket a foglalási folyamat során beválthatnak. Minden kuponhoz természetesen lejárati dátumot is be tudsz állítani.

Webáruház integráció

WooCommerce webáruházadban szeretnél foglalható eseményeket is értékesíteni? Semmi akadálya. A webshopod kínálhat kifejezetten foglalható eseményeket, de ha szeretnéd, akkor online rendelhető fizikai termékek mellé létrehozhatsz foglalható eseményeket. Például online tanácsadást vagy beüzemelési segítséget.

Ismétlődő Időpontok

Ha visszatérő vásárlóid is vannak, akkor extra kényelmi opcióként lehetővé teheted számukra az ismétlődő időpontok foglalását. Kiválaszthatod, hogy az időpont ismétlődése milyen sűrűn történjen. Apró figyelmesség az Ügyfeleid felé, amely segíti bővíteni a visszatérő klienseid bázisát.

Visszatérítési opció

Nem tud valamiért részt venni az Ügyfeled a lefoglalt eseményen? Amennyiben biztosítasz ilyen esetre pénzvisszatérítési lehetőséget, akkor kényelmesen, 2 kattintással kezdeményezni tudod a folyamatot, amely automatizáltan visszatéríti az esemény vételárát. 

API hozzáférés

A rendszerhez biztosított API végpontok segítségével a foglalási rendszer összekapcsolható bármilyen külső szoftverrendszerrel, vagy a WordPress honlapodon belül másik alrendszerrel. Az API-k kezelése programozói tudást igényel, de ebben is tudok Neked segíteni.

Összefoglalás

Az online időpontfoglaló rendszerek segítenek maximalizálni a hatékonyságodat, csökkenteni az adminisztrációt és optimalizálni az ügyfélszolgálatot. Az egyszerű és gyors foglalási folyamat által több foglalásod lehet, mint a hagyományos telefonos, e-mailes megoldásokkal, így a bevételeid is emelkedhetnek. Ha érdekelnek a részletek és a lehetőségek, akkor vedd fel velem a kapcsolatot.

Gyakori kérdések

Bármilyen weboldalba integrálható a foglalási rendszer?

Alapvetően WordPresshez készült a rendszer, de bármilyen más technológiával készült weboldalba be lehet építeni a foglalási rendszert. Több megoldás is létezik erre.

Van-e bármilyen korlátozás vagy limit?

Nincsen. Bármennyi naptárat, kollégát, és foglalást kezelhetsz a foglalási rendszeren keresztül.

Mennyibe kerül a foglalási rendszer?

A foglalási rendszer ára 140.000 Ft. Ez egy egyszeri befektetés, nincsen további havi vagy éves díj. A vételár tartalmazza a szoftver licenszét, a rendszeres frissítéseket, 1 naptár összeköttetés beállítását, 1 felhasználó beállítását, valamint a brandedet meghatározó arculat (logó, színek, tipográfia) beállítását. Komplexebb igények esetén a rendszer beüzemelési ára magasabb.

Gálik János
Gálik János

2002 óta készítek weboldalakat, 2011-től kifejezetten WordPress alapú honlapok fejlesztésére, webergonómiára, és a következő webes technológiákra fókuszálok: PHP, HTML, CSS, JavaScript. Célom, hogy az Ügyfeleim üzleti céljait minél jobban támogató webes rendszereket készítsek. Ebben sokat segít a marketing és adatvezérelt fókuszú szemléletem, valamint a 10+ éves SEO tapasztalatom.